reede, 18. juuni 2021

Ma olen tõestaja


   Ma olen tõestaja,

28 aastat tõesti tõestan ma,

 nüüd, aja  nõudel ka   kaugtõestaja,

Kaugtõestaja  esmalt küsib

kas kuulete, näete mind, kus asute ,

ah soo, teil kõlar ei tööta- probleem,

ah soo, olete traktoris, töötate põllu peal,

ah soo, autoroolis   käes nutiseade  sõidate,

ah soo,  alles ärganud katmata ülakehaga

soovite  mu kaugteenust kasutada,

ah soo, härra arsti juures ja

ühtlasi  kindel tahe   leping kiiresti tõestada,

ah soo, kõik alati korras, aga minuga  error ,

 No vajutage  klahvi f5,   

vahel tundub see tõeline terror-

 või ongi nii- muutuvad ajad ja kombed,

 tõestaja  aega muuta  ei saa,

 ainus võimalus, kohaneda ?

 

Ma olen tõestaja.

Tõestatut tõestab

numbrite jada mõõtmatus veebis,

digitempel- PIN 2,

seesugune on aja märk ja

kuulen, AI koputab uksele.





   



 

2 kommentaari:

  1. Kõik tõestamised tabavalt tõestatud! Lahedalt kirja pandud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõik on elust endast, selles osas tuli juttu ühe logopeediga, olukord ja situatsioonid analoogsed , väitis tema.

      Kustuta